Gyakori kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket, a válaszokat pedig a felsorolás után találod.


Túrára vonatkozó kérdések

  • Milyen feltétele van a túrákhoz való csatlakozásnak?
  • Mit hozzak a kirándulásokra magammal?
  • Hogy jutok el a túrák helyszíneire?
  • Messzebbről érkeznék a túrákra, van lehetőség "Teleautó"-z ni?
  • A túra lehetőségeimet milyen időszakban válthatom be?
  • A fel nem használt, be nem váltott túrákkal mi történik?
  • Gyermekem velem tarthat-e a kirándulásokon?
  • Barát, feleség, családtag, ismerős velem tarthat-e a túrákon, ha nincs előképzettsége?
  • Hozhatok-e magammal a kirándulásra kutyát és/vagy egyéb háziállatot?
  • Esős időben is meg lesz tartva a túra?
  • Szeretnék részt venni a túrán, de az átutalás már nem fog megérkezni a kirándulás napja előtt, mit tegyek?

Tanfolyamra vonatkozó kérdések

  • Milyen feltétele van az online tananyag megvásárlásának?
  • A tanfolyam elvégzése után kapok-e elismervényt, vagy végzettséget igazoló okmányt?
  • A tanfolyam elvégzése után kell-e vizsgázni?
  • Mennyi ideig érvényes a belépő jelszavam az online tanteremhez?
  • Tantermi oktatásra iratkoztam be, mikor, hogyan, hol vehetek részt a túrákon?
  • Tantermi oktatásra jelentkeztem és felhasználtam az összes lehetőségemet, viszont szeretnék még további kirándulásokon részt venni. Mit kell tennem?

Egyéb kérdések

  • Honnan fogom tudni a legfrissebb információkat a túrákkal, tanfolyammal, vagy az esetleges változásokkal kapcsolatban?
  • Mikor kezdődik az őszi/tavaszi szezon?
  • Hogy kapom meg a befizetésemről a számlát?
  • Nincs bankszámlám, nem tudok utalni, mit tegyek?

Válaszok kifejtése

Túrák

  • Milyen feltétele van a túrákhoz való csatlakozásnak?

Webáruházunkon keresztül ki kell választani a megfelelő számú túra mennyiséget, majd a megrendelő űrlap kitöltésével, és a részvételi díj átutalásával már jogosultá is válsz részt venni a kiránduláson. Előképzettség nem feltétele a részvételnek.

  • Mit hozzak a kirándulásokra magammal?

Kosarat, kiskést, vízálló lábbelit, évszaknak és időjárásnak megfelelő réteges ruházatot, szükség esetén esőkabátot, kullancsriasztót (ajánlott), igény esetén enni-inni valót.

  • Hogy jutok el a túrák helyszíneire? 

A túrák találkozási pontjának megközelítése egyénileg történik. Innen együtt indulunk tovább az aktuális helyszínre.

  • Messzebbről érkeznék a túrákra, van lehetőség "Teleautó"-z ni?

A napokban igyekszük létrehozni egy "fórum" szerű dolgot, ahol a kirándulók megbeszélhetik, hogy ki-kivel tudna/szeretne eljönni a kirándulások helyszínére.

  • A túra lehetőségeimet milyen időszakban válthatom be?

A túrák "szavatossága": a megvásárolt túra lehetőségeket csak az adott év, adott szezonjában - ami, vagy tavaszi, vagy őszi - van lehetőség felhasználni.


  • A fel nem használt, be nem váltott túrákkal mi történik?

Egyik évről a másikra, vagy egyik szezonról a másikra nincs mód az átvezetésre. A fel nem használt lehetőségek "elvesznek", azokért pénzvisszatérítés nem vehető igénybe.


  • Gyermekem velem tarthat-e a kirándulásokon?

Igen. 14 éves kor alatt ingyen vehetnek részt a gyermekek a túrákon, a csoport alapvető szabályait betartva, a természetre figyelve és óvva azt.


  • Barát, feleség, családtag, ismerős velem tarthat-e a túrákon, ha nincs előképzettsége?

Igen, részt vehetnek a túrán a részvételi díj megfizetésével.


  • Hozhatok-e magammal a kirándulásra kutyát és/vagy egyéb háziállatot?

Nem. Túráinkon a több éves tapasztalat alapján nem megengedett a háziállatok jelenléte.


  • Esős időben is meg lesz tartva a túra?

Igen. Ha bizonytalan vagy ez esetben, akkor a túra előtt hívj fel! +36 20 561 02 67

  • Szeretnék részt venni a túrán, de az átutalás már nem fog megérkezni a kirándulás napja előtt, mit tegyek?

Küld el e-mailben az onlinegombasz@gmail.com címre a netbankos visszaigazolást a fizetésről; vagy képernyőfotót, és gyere el a kirándulásra!


Tanfolyam


  • Milyen feltétele van az online tananyag megvásárlásának?

Webáruházunkon keresztül ki kell választani az online képzésünk közül a legmegfelelőbbet, majd a megrendelő űrlap kitöltésével és a jelentkezési díj átutalásával már elérhetővé válik az online oktatóterembe való belépés jogosultsága. Előképzettség nem feltétele a tanfolyam megvásárlásának.


  • A tanfolyam elvégzése után kapok-e elismervényt, vagy végzettséget igazoló okmányt?

A tanfolyam ismeretterjesztő jellegű. Képzettséget, elismervényt, bármi nemű jogosítványt nem ad.


  • A tanfolyam elvégzése után kell-e vizsgázni?

Nincsen vizsga a tanfolyam elvégzését követően.


  • Mennyi ideig érvényes a belépő jelszavam az online tanteremhez?

Aki a korlátlan - teljes csomagot választja, annak a belépési jogosultsága nincs időhöz kötve, tehát korlátlan ideig élvezheti a videók nyújtotta tudást. Korlátlan ideig és korlátlan mennyiségben tekintheti meg a leckéket.

Aki nem a teljes csomagot vásárolja meg, annak értelem szerűen a kód kézhezvételétől számított, meghatározott - a csomagnál feltüntetett - ideig elérhetőek a leckék. A határidő lejáratakor elveszíti a belépési jogosultságot.

  • Tantermi oktatásra iratkoztam be, mikor, hogyan, hol vehetek részt a túrákon?

A tantermi oktatás csomagjához mérten (5, vagy 10 alkalmas) a szezonban meghirdetett túrák BÁRMELYIKÉN részt lehet venni, attól függetlenül, hogy esetleg van olyan túra, amely az első tantermi oktatás előtt lesz megrendezve. Minden túrán jelenléti ívet vezetünk, hogy tudjuk, ki, mikor, és melyik helyszíneken használta fel a megváltott kirándulásait.

  • Tantermi oktatásra jelentkeztem és felhasználtam az összes lehetőségemet, viszont szeretnék még további kirándulásokon részt venni. Mit kell tennem?

A webáruházban van lehetőség kiválasztani és megvásárolni a további kívánt túra mennyiséget, melyeket szintén az adott szezon bármely meghirdetett időpontjában fel lehet használni.


Egyebek

  • Honnan fogom tudni a legfrissebb információkat a túrákkal, tanfolyammal, vagy az esetleges változásokkal kapcsolatban?
Iratkozz fel hírlevelünkre, és mindig értesülni fogsz a legújabb információkról, így nem maradsz le semmiről!


  • Mikor kezdődik az őszi/tavaszi szezon?

A tavaszi szezon általában március elején, az őszi pedig szeptember elején indul. Az aktuális szezon kezdete előtt mindig küldünk értesítést hírlevélben a pontos indulásról.

  • Hogy kapom meg a befizetésemről a számlát?

Mi már e-számlát használunk a nyomtatott, papír alapú számla helyett, ezzel is tehermentesítjük környezetünket. Az átutalás megérkezése után e-mailben küldjük ki a teljesítésről szóló számlát. Ne felejtsd el a SPAM mappában is ellenőrizi, ha elsőre esetleg nem találod a bejövő leveleid között!

  • Nincs bankszámlám, nem tudok utalni, mit tegyek?

Ebben az esetben lehetőség van bármely K&H bankfiókban személyesen befizetni a nevünkre és a megadott bankszámlaszámra a választott termék, vagy szolgáltatás díját. Ezt az opciót a megrendelési folyamatban, a fizetési mód kiválasztásánál tudod majd beállítani. Válaszd ki a webáruházból amire szükséged van, nyomd meg a Kosár ikont, lépésről-lépésre kövesd a teendőket, majd a fizetési módnál jelöld be, hogy "Befizetés K&H bankszámlára". Ezután e-mailben elküldjük neked a bankszámlaszámot, amire be tudod fizetni az összeget.